poniedziałek, 4 czerwca 2012

Prolog

     -Samantha na pewno masz wszystko? Pamiętaj, że nigdy tu nie wrócimy. - zapytałam siostrę.
-Taakkk! A ty?
-No ja też mam wszystko, ale na wszelki wypadek sprawdzę. Masz paszport?
-Tak! Już wszystko mam! Możemy już iść?! - odpowiedziała po chamsku moja siostra.
-Tak już idziemy. - oznajmiłam i wyszłyśmy.
     Nareszcie wrócimy do naszego taty do UK. Koniec Ameryki. Wracamy do domu! Tak się cieszę. Zobaczę tatę i odwiedzę grób mamy... Tak bardzo za nią tęsknię. Nie mogę się pozbierać po jej stracie. Obydwie ja i Samantha strasznie się zmieniłyśmy...

Dracy Higgins.

2 komentarze:

  1. Super !! Zapowiada się fajny blog <333
    Będę czytać tym bardziej że pisze go moja BFF-Sara <33

    Kocham cię <33
    Twoja BFF-Paula :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super już nie mogę się doczekać 1. Powodzenia w pisaniu.

    OdpowiedzUsuń